Subject: TTJA vastus 19-16/24-13300-002
From: "Dain Maano Muru" <[email-masked]>
To: "Jarmo Lilium", "RAM Info"
Cc: "Hellika Teder" <[email-masked]>,Isabel Kaerpõld <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 13:01:37 +0300

Lugupeetud Jarmo Lilium, Rahandusministeerium

Järgnevalt edastame Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalveameti vastuse 
Rahandusministeeriumi 07.10.2024 pöördumisele.

Lugupidamisega,

Dain M. Muru
Ettevõtluse osakonna jurist
+372 620 1733 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

From: Jarmo Lilium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 3:47 PM
To: Hellika Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kind reminder - Questionnaire for the next PAD Article 27 
report - request for input by 30 September

Tere

Selle teema taustaks. Manuses on FI nüüd 2. septembril saadetud teave ja 
TTJA varasem vastus, mis on aastast 2020. 2022. a saadeti ka säärane info 
komisjonile, aga seda infot mul kahjuks pole.

Tervitades

Jarmo

From: Jarmo Lilium
Sent: Monday, October 7, 2024 3:45 PM
To: 'Hellika Teder' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kind reminder - Questionnaire for the next PAD Article 27 
report - request for input by 30 September

Tere Hellika,

Vabandan, et tülitan Sind veel ühe teemaga. Ma ei tea kelle poole TTJA-s 
selle küsimusega pöörduda. Meil on kolleegid vahetunud, kes selle teemaga 
varasematel aastatel tegelesid.

Euroopa Komisjon on pöördunud RaM-i poole küsimustikuga, mis puudutab EL 
direktiivi „maksekontoga seotud tasude võrreldavuse, maksekonto vahetamise 
ja põhimaksekontole juurdepääsu kohta“ hindamist. Selle direktiivi artikli 
27 kohaselt peame komisjonile esitama iga kahe aasta tagant teabe selles 
artiklis nimetatu kohta. 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014L0092> 
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32014L0092

See art on üle võetud MERAS §-ga 130. Neile tuleb edastada makseasutuste ja 
e-raha asutuste § 130 lõikes 9 nimetatud teave.

Osa sellest teabest edastab meile FI ja osa on saatnud varasematel aastatel 
TTJA.

MERAS § 130 lõike 9 punktis 1 nimetatud VÕS sätete täitmise üle teeb 
järelevalvet TTJA. Tegemist on teabega tarbijale suunatud kohustuse 
faktilise täitmise kohta.

Kas Sul oleks võimalik mind selle teemaga aidata. Või suunata õige inimese 
poole kellega edasi suhelda.

Tervitades,

Jarmo

From:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 3, 2024 4:28 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Valner Lille <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kind reminder - Questionnaire for the next PAD Article 27 
report - request for input by 30 September

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

To Whom It May Concern

Kind reminder

Dear GEGRFS members,

Please find attached the questionnaire for the upcoming PAD Article 27 
report that will cover the years 2022/2023. We also ask for complete data 
for 2021 for those Member States that did not have complete information 
available for 2021 in the last questionnaire. We would be grateful if you 
could complete the attached document and send it back to us by 30 September 
2024.

Thank you very much in advance for your help.

Kind regards,

FISMA B3 MEETINGS Team

From: FISMA B3 MEETINGS
Sent: Thursday, August 1, 2024 4:39 PM
Subject: Questionnaire for the next PAD Article 27 report - request for 
input by 30 September

Dear GEGRFS members,

Please find attached the questionnaire for the upcoming PAD Article 27 
report that will cover the years 2022/2023. We also ask for complete data 
for 2021 for those Member States that did not have complete information 
available for 2021 in the last questionnaire. We would be grateful if you 
could complete the attached document and send it back to us by 30 September 
2024.

Thank you very much in advance for your help.

Kind regards,

FISMA B3 MEETINGS Team

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.